PoliPodcast

A Poli Podcast 2024 szeptemberében indult el, a Podcast szakkör és a Pill szerkesztőség koprodukciójaként. A célunk az, hogy bemutassuk a Polit minden tekintetben. De tervünk az is, hogy iskolán kívüli kérdésekről is beszéljünk a jövőben. Addig is nézzétek meg az eddigi videóinkat!

A legújabb epizódban Vera kérdezte a Balzac két alapítóját és vezetőjét, Weiner Danit (RI) és Kenyeres Kristófot (RI). A videóban megjelennek a kezdetek, a Balzac működése, illetve a közelgő projektek is.

A Poli Podcast 7. részében a Felvételi Bizottság válaszol a december 9-11. közötti nyílt órákkal kapcsolatos kérdésekre.

Az EU szakkör tagjaival készítettünk interjút, ahol jobban megismerjük a szakkört, céljait, illetve valamit a december 7-ei Európa-napról is megtudunk.

A Felvételi Bizottság tagjai, Barbi és Baloo összeszedték a nyílt naphoz kapcsolódó leggyakoribb kérdéseket. Minden, amit tudni kell, ha érdekel a Poli november 16-ai nyílt napja, de a decemberi nyílt órákról is meg szeretnél tudni valamit.

Milyen a Poli? Milyen Polisnak lenni?
Az új Podcast-részben diákokat és tanárokat kérdeztünk a sulis szokásokról, szakkörökről, Erasmus-programokról, illetve az egész Polis életerzésről.

A Poli Podcast 3. részében a DÖK vezetőivel (Eszterrel, Villővel és Orsival) beszélgettünk. Gyere és nézd meg, ha érdekelnek az idei iskolai Halloween kulisszatitkai!

A Poli Podcast 2. részében a Pill szerkesztőivel készült egy interjú. Szó esik az alapgondolatról, az első évről és arról is, hogy hogyan zajlik a munka magazin szerkesztőségében.

Új sorozatunkban a Poli múltját, jelenét és jövőjét érintő kérdésekről beszélgetünk szakértő Polisokkal. Az első epizódban a 2024-es gólyatábornak és a gólyabálnak a szervezőivel készítettünk rövid interjút.

PILL TALK

A PillTalk következő témája a Jó. 

Mit jelent nekünk az hogy Jó, milyen szerepe van a szónak a köznyelvben, mit szeretnénk, hogy legyen? Négyesekről, ételekről, kamaszkorról és persze a Jóról a PillTalk második részében. 

A PillTalk első részében arról beszélgettünk, hogy mi a kapcsolat a trauma és az alkotás között. Van-e rá egyáltalán szükség?